Gå til innhold

Elektrisk brystpumpe, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte vanlig håndpumpe sist, men fikk ikke helt til dette. Ble veldig slitsomt. Jenta vår var lite interessert i mat, og det var dager hun ikke ville ha i det hele tatt. Ganske frustrerende, men "normalt" iflg. lege og helsesøster. Løsningen for meg ble pumping! Vurderer derfor elektrisk pumpe denne gangen, men vet lite om disse. Noen som vet hva som er bra? Og har tips om bruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hvor jeg bor får vi låne elektrisk pompe på helsestasjon, du må bare kjøpe slange og flaske som hører med til 100.- den har jeg benyttet meg av etter de tre andre fødslene. jeg hadde også håndpumpe men brukte den skjelden for det var mye lettere med elektrisk, kommer til å låne meg det igjen når fjerdemann kommer. Så jeg annbefaler elektrisk jeg .Lykke til

Skrevet

jeg vet at håndpumpe skal være det beste, men har hatt en og er ikke fornøyd...kjøpte så en elektrisk - kjempefornøyd... det er jo ganske slitsomt å sitte å håndpumpe -bedre med elektrisk... men denne gangen skal jeg være forsiktig - hadde melk for trillinger sist...og jeg hadde selv bare en baby -tror dette er grunnen for at jeg fikk brystbetennelse og 41 i feber og innleggelse i 4 dg på sykehus - så til de som absolutt ikke må pumpe - ikke gjør det, det øker bare melkemengden...

jeg skal kjøpe den som begynner på A.... (avene) er ikke helt sikker, men den skal visstnok være bra :)

Skrevet

Jeg har 2 veninner som fødte for en stund siden og de prøvde begge en forholdsvis billig pumpe som var helt forferdelig, sugde for hardt, hu ene ga opp håndpumpa m en gang hu andre som gutten ik ville ta brystet gjorde ik no annet enn å pumpe seg mens gutten sov og ga opp og gikk over til morsmelkerstatning.

M det i tankene kjøpte jg en pumpe på barnas hus messe stand som du først håndpumper så trykker inn en knapp og den pumper el i samme tempo som jg pumpet!

Har ik prøvd men tenkte den må jo være kjekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...