Trappetrollet...1pp Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Håkon blir 2 år på mandag, men fordi vi skal gifte oss neste helg, så har vi valgt å feire nå i helgen! Skal ha noen barn og noen voksne her i morra klokka tolv....MEN hva skal jeg servere?? Barna er mellom 2 og 3 år! På søndag er det voksne, og barn mellom 4 og 12, tenkte å servere dem rundstykker med div pålegg, kaker, brus og kaffe.... er dette greit? Har virkelig ikke tid til å styre så mye med det...
Skravlemamman Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Forslag: - pølser + lompe - sjokoladekake - gele Dette bør holde i massevis- muffins er også en slager her! God bursdag!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Gutten min skal ha barneselskap i morra og han ville ha pølse i brød og sjokoladekake og gele:))) På søndag skal vi ha familieselskap og da skal jeg lage gryterett og ris + salat. Er jo ganske lettvindt det da:))))) Gratulerer så mye med dagen til Håkon:))) Min blei 5år om tirsdagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå