Renatee Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Sønnen min skal bytte bhg fra høsten, og jeg føler for å gi de fire ansatte en liten "påskjønnelse". Noen forslag?
Ceti Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg jobber selv i barnehage, og hadde blitt veldig glad for å få en blomst, ei flaske vin, eller en stor, felles fruktkurv på planleggingsdagene til høsten. Liker sånne mødre som deg! ;-)
Trollmora Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Våre barn skal slutte i barnehagen og begynne i en ny. Eldstemann har gått der i 3 1/2 år så jeg syntes de ansatte absolutt fortjente en liten foræring som takk for omsorg og hjelp til barna mine. Kjøpte langstilkede roser til hver og skrev et presonlig kort til alle hvor jeg takket for tiden barna har hatt sammen med dem. Dette satte de kjempestor pris på, og det at kortene var personlige satte en ekstra spiss på det. Da eldstemann gikk fra småbarnsavd og til avd for de store barna spleiset jeg med 2 andre mødre på en flaske vin til hver av personalet. (vi undersøkte først om de drakk vin da...) Det er jo ikke summen av kostnader som betyr noe tenker jeg, men at vi viser at både ungene og vi foreldre verdsetter den jobben de gjør:o)
vårensblomst Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Hei. Jeg skjønner at jeg er veldig sent ute her, men ville bare fortelle hva jeg gjorde. Sønnen min på 3 sluttet på småbarns nå før sommeren, og da kjøpte jeg også langstilkede roser til alle de ansatte. Jeg hadde også ordnet personlige kort, av ett maleri som sønnen min hadde malet, der jeg takket for at de hadde tatt så godt vare på sønnen min. Håper du fikk ordnet noe, det er bestandig koselig med slike små oppmuntringer i hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå