Skravlemamman Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 som har bursdag i dag:-) Hele familien er ute av huset, jeg skal til frisøren og på shopping..............dette skal være min dag.....he he....
trøndermamma Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Gratulerer med dagen og koooooos deg! Stor bursdagsklem fra meg:)
Skravlemamman Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Ja det skal jeg virkelig.Er egentlig fornærmet på mannen min som skal ut med jobben i kveld. Har dermed bestemt meg for at da får jeg klare det selv da - å få en fin bursdag. I kveld skal jeg og 5 åringen se film og kose oss med godis. Gjett om han gleder seg da:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Grattis grattis =) Ha en knall fin dag =)
Arb.ledig husmor Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Gratulerer med dagen! Eg har òg bursdag i dag, og skal reise på hytta med sambo og Serina, og så får vi kanskje besøk av et annet par med et barn... Gleder meg masse! Og det beste av alt, er jo at det er knallvær òg ) Håpe du får ein fin dag!!
bambi på isen Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Gratulerer så masse med dagen!!!! Nyt dagen å kos deg masse med lille gutten i kveld, tenker han gleder seg masse ja, pleier å være stas å få gjøre slike ting!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå