Gå til innhold

dager igjen idag da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

her e det 18 daga..begynne å bli møkklei no...sukk...kom ut kom ut lille gutten vår :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høygravid

Alltså 40dagar

Skrevet

23 dager :-) Regner med ca 14 kjappe og resten litt tregere...

Skrevet

12 dager igjen her

Skrevet

33 dager igjen..

Skrevet

67 dager her... hm... snart bare to små uker til jeg er høygravid... Tiden flyr!

Skrevet

56:) Selv om det er 1mnd,3uker og 5 dager igjen,så er jeg rimelig klar til å bli mamma nå:)

Skrevet

MINUS 2 dager...tror mini har misforstått, og jeg er fremdeles lei av å bli luurt!!!!

Skrevet

Hm...tja...vet ikke om jeg skal skylde på ammetåke allerede, eller hva... Men tiden flyr nok ikke så fort som jeg først tenkte... Er jo faktisk litt under 4 uker til jeg er høygravid, ikke snart 2... jaja...:-)

Skrevet

nå er det 40 dager igjen! da er vi vel høygravid! Så da er det bare å vente på lille jenta!

spennede å se om hun kommer før termin!

Lykke til alle sammen dere som er nærme, ønsker dere en kjempe ifn fødsel

Stor klem

Skrevet

12 dager igjen!! Kommer nok ikke enda, tror jeg. Men det kan jo skje når som helst nå!

Skrevet

80 dager, første dag i tredje trimester, i følge BIM. Er nesten litt glad for at det er en stund igjen... er så mye som må ordnes! (Hører dere det unger, hold dere der inne så lenge som mulig! Ellers må dere klare dere uten klær!)

Skrevet

jepp 40 dager her også.. så nå er det 3 av oss på denne listen så langt;)

Skrevet

19 dager igjen her, synes tiden siden høygravid har gått skikkelig tregt...;-)) Håper bare jeg ikke går over termin denne gang...

Skrevet

- 2 dager, men nå tror jeg endelig han kommer. Skal til jordmor nå, tror nemlig slimproppen gikk. Spennende:)

Skrevet

Her er det 15 dager igjen til termin=)Begynner å bli litt utålmodig nå.....

Skrevet

11 dager igjen:) Har så lyst til å møte den lille NÅ:)

Skrevet

40 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...