Bibi m/2 nå (",) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 1. hva tid begynte dere og legge barna i seng for natta alene? 2. hva tid kan barna ligge på teppe alene på gulvet ? Sønnen min er bare 10 dager og jeg husker jo iingenting fra sist..... :/ *flaut*!
så var vi 4 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Vi la Martin alene i senga for natta hver dag fra han kom hjem fra føden, var aldri noe problem. Og de kan ligge på gulvet fra første dag
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Hmm....hva klokke pleide dere å legge han da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå