Northernlights Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Og jeg sitter paa jobben,og oppdaget at jeg har tilgang til internet! =) Kan man faa sparken for aa sitte paa nettet,montro? ;-p Hadde vaert utgjort, 3 uker foer jeg sier opp... Lite aa gjoere akkurat naa,annet enn en bunke papirarbeid. Sommerfuglene i magen er skikkelig urolige med tanke paa flytting til ny stat. Det kribler noe alldeles forferdelig! Vi reiser paa ferie soendagen. Da skal vi til kysten paa Nord Karolina, og til NC ZOO sammen med min norske venninne og datteren hennes,som er paa besoek naa. Utrolig koselig med Norgesbesoek,men gubben synes det blir litt for mye troendersk babbel paa stua...han skjoenner ingenting,stakkar. Ville egentlig bare si til alle sammen: Ha en ordentlig god fredag!!! =)
fleXibel Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Go fredag til deg å Kos dere på tur Hvilken ny stat skal du flytte til??
fleXibel Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Oi.. spennende Har hele tiden hatt lyst te å dra te Houston TX jeg da Min tippoldefar bygde en kirke der og den står enda..
Northernlights Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Eksen flytter til TX paa loerdag. Tar han 3 dager aa kjoere dit. Soennen vaar paa 9 skal vaere med. Du faar finne ut akkurat hvor kirka staar,og besoeke den en dag. Spennende med saanne ting,synes jeg. Blir nok nostalgisk naar du staar inni den,tenker jeg =)
fleXibel Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Ja, tror det ja Har sett bilder av den på nett og lest om den i bøker... Den er egentlig stengt, men åpnes ved spesielle anledninger. Tenk å kult det hadde vært å fornyet ekteskapsløftet i kirken min tippoldefar bygga
Northernlights Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2007 Det MAA dere jo bare gjoere!Oldefaren til mannen min bygde kirker ogsaa. Han solgte alt han eide, fikk masse dollar for det, og brukte opp alle pengene paa aa bygge kirker for fattige folk i Nord karolina. Men hvor de staar, det tror jeg ikke mannen min vet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå