Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla våkna kl 6 i dag tidlig og klar for action...

Vanligvis sover hun te 7.30-9 ... Håper hun ikke begynner å være actionklar kl 6 hver eneste morgen framover....

Men.. egentlig så er å stå opp kl 6 bedre enn å stå opp kl 9..da føler jeg at mye av dagen har gått og rutinene får seg en sleng..

Ho fikk melk kl 6, nå så ser hun på Lille Kylling og kooser seg (ene favoritten hennes)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

sitter aa jobben,jeg.

Min lillemann staar alltid opp foer 7. Og er vaaken to ganger hver natt enda, saa de er noen rakkere enkelte av de smaa.

;o)

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten halvtimen med nysgjerrige nils paa TV hver morgen klokka 8:00!

Skrevet

ja, hva skjer da? ! mini våknet kl 5, han pleier alltid å sove til 8, jeg er dødstrøtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

He he ja si det.. he he

Så tidligt som nå og vesla har fått en sup så satte jeg på lille kylling.. eller Toy story.. hun er hekta på woody.. :)

Skrevet

Hoff.. føler med deg... tanta mi har en liten en på 2.5 år.. han har visst begynt å stå opp kl 5-6 tiden i tillegg til at han har begynt å stå opp uttallige ganger på natta

Skrevet

det har heldigvis bare vært i dag da..... har som regel fått sove til 8 de siste mnd

Skrevet

Vi får krysse fingra på at dette var en engangs.. :)

Skrevet

ja, typisk at det var i dag da, skal ut i kveld, hade vært ålreit å ikke vært så trøtt.......... dessuten skal han sove borte, og da blir det sikkeet tull med rutinene i dag. jaja, får vel kanskje ikke tenke det verste

Skrevet

Går nok bra skal du se :)

Skrevet

Slutt å klag ;) Hihi

Neida =) Klumpen her bruker også å våkne kl 6 noenganger, men drøyer som regel til 7.. Ligger dere ikke i senga og koser litt før dere står opp eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...