fleXibel Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Vesla våkna kl 6 i dag tidlig og klar for action... Vanligvis sover hun te 7.30-9 ... Håper hun ikke begynner å være actionklar kl 6 hver eneste morgen framover.... Men.. egentlig så er å stå opp kl 6 bedre enn å stå opp kl 9..da føler jeg at mye av dagen har gått og rutinene får seg en sleng.. Ho fikk melk kl 6, nå så ser hun på Lille Kylling og kooser seg (ene favoritten hennes)
Northernlights Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hei, sitter aa jobben,jeg. Min lillemann staar alltid opp foer 7. Og er vaaken to ganger hver natt enda, saa de er noen rakkere enkelte av de smaa. ;o) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten halvtimen med nysgjerrige nils paa TV hver morgen klokka 8:00!
Dollywood Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 ja, hva skjer da? ! mini våknet kl 5, han pleier alltid å sove til 8, jeg er dødstrøtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fleXibel Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 He he ja si det.. he he Så tidligt som nå og vesla har fått en sup så satte jeg på lille kylling.. eller Toy story.. hun er hekta på woody..
fleXibel Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Hoff.. føler med deg... tanta mi har en liten en på 2.5 år.. han har visst begynt å stå opp kl 5-6 tiden i tillegg til at han har begynt å stå opp uttallige ganger på natta
Dollywood Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 det har heldigvis bare vært i dag da..... har som regel fått sove til 8 de siste mnd
fleXibel Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Vi får krysse fingra på at dette var en engangs..
Dollywood Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 ja, typisk at det var i dag da, skal ut i kveld, hade vært ålreit å ikke vært så trøtt.......... dessuten skal han sove borte, og da blir det sikkeet tull med rutinene i dag. jaja, får vel kanskje ikke tenke det verste
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Slutt å klag Hihi Neida =) Klumpen her bruker også å våkne kl 6 noenganger, men drøyer som regel til 7.. Ligger dere ikke i senga og koser litt før dere står opp eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå