Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Plages nå med det og lurer på hos de som har født før om dette kan komme under fødsel også. Er jo helt forferdelig. Kan man bruke støttestrømper på under fødsel??
*MeA* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Forrige gang kan jeg ikke huske at jeg hadde så mye kramper i legger og lår under svangerskapet, men da hadde jeg noe helt sinnsykt med kramper under fødselsen. Hver gang jeg fikk en press rie kom de og jm og samboer måtte masere. Har spurt jm om det er stor sjans for at dette vil skje igjen i og med at jeg har hatt endel kramper nå, men det visste hun ikke. Regner med å ta litt magnesium i tilfelle det er manglen på dette som gjør at jeg får kramper. Vet ikke om støttestrømper hjelper.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Hadde plager med leggkramper under forrige graviditet, men ingen leggkramper under fødsel såvidt jeg husker. Håper det gir deg litt håp om å slippe det da
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Angående støttestrømper vil jeg tro at de bare blir veldig tilgriset under fødsel. For det er jo endel søl. Men det kan kanskje være en ide i starten. Hør med jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå