Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Våkner hver eneste morgen i halv 5 - 5 tida, og har ikke nubbesjangs å få sove igjen. Det som er så irriterende er at da er jeg nødt til å sove på dagen for å fungere, å det passer så dårlig nå når vi skal flytte.... Noen som vil bytte? Jeg tar lett imot en dille eller 2 bare jeg får sove!!
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Våknet selv kl fem i dag.. Av en eller annen merkelig grunn.. Jeg som ikke bruker våkne før kl seks.. Men kan kanskje ha noe med at jeg var livredd for å forsove meg til langkjøringa å gjøre? Så nå skal jeg sitte her og sløve en halv time til før jeg blir henta og kjørt til kjøreskolen... Huff, håper greia i kjelleren snart våkner av vekkerklokka si, for nå har den ula i fem minutter sammenhengende..
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Leier vi også.. På febrilsk leting etter et hus vi vil ha om dagen, men tapte desverre en budrunde i går Vil egentlig flytte så fort som mulig.. Jaja, var ikke så galt med den klokka i kjelleren i dag, holdt kjeft etter 6 minutter... Glad jeg skulle opp tidlig i dag, om ikke hadde jeg blitt grinete...
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Forståelig... Vi solgte akkurat huset våres vi... Har enebolig med 3 soverom og skikkelig luksus, men hva gjør vi når vi venter barn? Vi selger hele greia å flytter inn i en gammel kjellerleilighet med ett soverom.... :-( surt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå