Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 de siste 10 dagene har jeg kjent stikking og murring i begge eggstokkene som går ned i lysken ogmurring i livmora. jeg var ganske lei, men igår var det nesten helt borte. bare litt vag stikking på høyre side. i dag er det helt borte, men nå har jeg kjempevondt i høyre lyske. men det er ikke stikking, det føles mer som om jeg har forstrukket noe. det kniper skikkelig når jeg går. kan det ha forbindelse med stikkingen i eggstokkene? forøvrig kan jeg nevne at jeg tok en gravitest nettopp som var negativ. etter noen minutter kom det fram en skyggestrek men den var så svak at det var vanskelig å se om det var noe farge i den.. så jeg regner med det ikke var det.
*Vi blir 5* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 hm..en skyggestrek sier du? wææ..jeg hadde bare tolket det som EN ting jeg altså =))) All stikkingen og knipingen høres kjent ut for meg, sånn er jeg like før mensen eller når jeg er gravid Du må jo teste igjen imorra eller noe..så gøy!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 meh, stikkingen i eggstokkene har kommet tilbake nå utover dagen:/ stakk litt i livmora også men det gikk fort over... jeg skal ha mensen om 5-6 dager, så jeg venter til da og ser om alt er normalt før jeg evt tester igjen:)
energica Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Sånn har jeg hatt det i 10 dager også, verker i korsryggen også.. Gav seg litt i går på meg å..hmm.. Pleier jo aldri å verke så lenge før mens, tror vi kan håpe litt :-) Det du har i halsen kjenner jeg igjen også..akkurat som e n slags klump som ligger der?? Har kjent litt på tappen også, den ligger helt merkelig til nå.. Spennende...tester på mandag jeg...:-)))
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 hmm,, jeg nevnte ikke noe om klump i halsen? men jeg har det også.. har kommet og gått i det siste og jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig over det.. jeg hadde blitt veldig overrasket hvis det skulle vise seg at jeg er gravid.. jeg klarer bare ikke å tro det. derfor venter jeg til jeg får mensen og hvis stikkingen ikke forsvinner tar jeg en tur til legen.. men så spennende da energica, du får holde oss oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå