Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste 10 dagene har jeg kjent stikking og murring i begge eggstokkene som går ned i lysken ogmurring i livmora. jeg var ganske lei, men igår var det nesten helt borte. bare litt vag stikking på høyre side. i dag er det helt borte, men nå har jeg kjempevondt i høyre lyske. men det er ikke stikking, det føles mer som om jeg har forstrukket noe. det kniper skikkelig når jeg går. kan det ha forbindelse med stikkingen i eggstokkene?

forøvrig kan jeg nevne at jeg tok en gravitest nettopp som var negativ. etter noen minutter kom det fram en skyggestrek men den var så svak at det var vanskelig å se om det var noe farge i den.. så jeg regner med det ikke var det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..en skyggestrek sier du? wææ..jeg hadde bare tolket det som EN ting jeg altså =))) All stikkingen og knipingen høres kjent ut for meg, sånn er jeg like før mensen eller når jeg er gravid :D Du må jo teste igjen imorra eller noe..så gøy!

Skrevet

meh, stikkingen i eggstokkene har kommet tilbake nå utover dagen:/ stakk litt i livmora også men det gikk fort over...

jeg skal ha mensen om 5-6 dager, så jeg venter til da og ser om alt er normalt før jeg evt tester igjen:)

Skrevet

Sånn har jeg hatt det i 10 dager også, verker i korsryggen også..

Gav seg litt i går på meg å..hmm..

Pleier jo aldri å verke så lenge før mens, tror vi kan håpe litt :-)

Det du har i halsen kjenner jeg igjen også..akkurat som e n slags klump som ligger der??

Har kjent litt på tappen også, den ligger helt merkelig til nå..

Spennende...tester på mandag jeg...:-)))

Skrevet

hmm,, jeg nevnte ikke noe om klump i halsen? men jeg har det også.. har kommet og gått i det siste og jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig over det..

jeg hadde blitt veldig overrasket hvis det skulle vise seg at jeg er gravid.. jeg klarer bare ikke å tro det. derfor venter jeg til jeg får mensen og hvis stikkingen ikke forsvinner tar jeg en tur til legen..

men så spennende da energica, du får holde oss oppdatert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...