Miraculix Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Tidlig oppe, men sola skinner jo.... :-) Våknet av at tlf min lyste, hadde fått ei melding fra en venninne av meg. Hun er gravid i uke 10, og hadde fått en blødning med friskt blod igår kl 02.00 og trodde hun hadde mistet. Jeg prøvde å forklare at blødninger er normalt, men at hun skulle legge seg ned med beina høyt og være i ro. Og deretter ringe til legen og be om en ul. Fikk bare sendt en sms tilbake, siden det var såpass mange timer siden hun hadde ringt/sms. Men er litt beskymra for henne nå, må jeg innrømme... :-( Mistet selv i uke 12 etter en bitteliten blødning (MA) men vil jo ikke skremme henne heller. Prøvd å sjekke det litt opp, hvordan er det med friskt blod? Er det veldig farlig, eller kan det være like normalt?
4barns mor Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er våken, skal eu-godkjenne bilen kl 08:00 og var redd for å forsove meg. He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå