Gå til innhold

Noen som er her nå..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig oppe, men sola skinner jo.... :-)

 

Våknet av at tlf min lyste, hadde fått ei melding fra en venninne av meg. Hun er gravid i uke 10, og hadde fått en blødning med friskt blod igår kl 02.00 og trodde hun hadde mistet. Jeg prøvde å forklare at blødninger er normalt, men at hun skulle legge seg ned med beina høyt og være i ro. Og deretter ringe til legen og be om en ul.

 

Fikk bare sendt en sms tilbake, siden det var såpass mange timer siden hun hadde ringt/sms. Men er litt beskymra for henne nå, må jeg innrømme... :-( Mistet selv i uke 12 etter en bitteliten blødning (MA) men vil jo ikke skremme henne heller.

 

Prøvd å sjekke det litt opp, hvordan er det med friskt blod? Er det veldig farlig, eller kan det være like normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er våken, skal eu-godkjenne bilen kl 08:00 og var redd for å forsove meg. He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...