Som Natt & Dag Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Denne uken har vært virkelig fin, mye positivt som har skjedd. Martin har kommet hjem igjen fra sykehuset (er dagpasient og må opp dit hver morgen for å få medisin, men han er hjemme!) Min kjære har fått seg fast full jobb i barnehagen han ønsket å jobbe. Yacob har fått seg barnehageplass fra 1. august. I dag har vi hatt familieselskap i forbindelse med Yacob sin bursdag, kjempe koselig. Føler at livet er herlig igjen Glemte nesten å fortelle at min kjære og jeg endelig skal gifte oss i august, har ikke fastsat dato ennå, men nå har vi i allefall bestemt måned:D
4barns mor Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Så flott at alt ordnet seg for deg til slutt.. ) Lykken smiler til oss også for tiden ) Deilig når det er slik. Ha en fin helg.
doffine Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 åå så kos å høre at det skjer noe positivt hos dere:-))) etter så mye som har hendt dere nå, så er det på tide noe pos skjer:-))) Gratulerer med sønnen da:-) Nybakt storebror og bursdag:-)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Det ordner seg alltid for snille jenter, Tristane! Godt at lykken smiler til dere nå!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Åh! Så godt å høyre!! Det er så bra når livet berre funkar og ting ordnar seg på fantastisk vis! De fortente jo å få litt medgang no! Gler meg til å treffe Martin når halebeinet mitt er samangrodd og fint *hehe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå