Gå til innhold

Sportsvogn til liten baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig sånn at babyen ikke skal over i sportsvogndelen før de er 6mnd? Min gutt på 3mnd vokser snart fra bagen. Vi har riktignok en vogn med litt liten bag, men gutten er heller ikke unormalt stor (heller litt under gjennomsnitt). Kan liksom ikke se for meg en bag som skal være passelig i 3mnd til. Virker litt dumt å kjøpe ny bagvogn også da.

Når bytta dere til sportsvogn?

Vi har sportsdel på kombivogna samt en Brio Tridem....hvilken vil være mest fornuftig å bytte til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi byttet da minsta var 6 mnd.

Hvis du må bytte over, bør du ta den vogna der barnet kan sitte vendt mot deg. Det kan bli litt mye inntrykk for en så liten kropp å sitte vendt fra deg.

Skrevet

Vi bytta over til sportsdelen forrige uke. Mini blir 4 mnd på tirsdag! Går ann å legge ned ryggen helt ned da.. Så er ikke krise. Han er jo nesten 70 cm, så han ble for lang til bagen!

Skal kjøpe sportsvogn til høsten :-)

Skrevet

Skal på kontroll på tirsdag....er mektig spent på hvor lang han er.

Prøver å bruke bagen så lenge som mulig,men irriterer meg hver gang jeg skal legge han nedi eller ta han opp. Spørs om det blir nye vogn på nestemann (denne har vi fått....brukt, men veldig bra, bortsett fra liten bag)

Skrevet

Jepp...

Så dere på martna forrige lørdag foresten :-)

Skrevet

What? Burde jeg sett deg eller? Sorry??

Skrevet

Hehehe.. Nei, du vet da vel ikke hvordan jeg ser ut..:P

Tilfeldig at jeg så deg da.. Hadde sett på hjemmesiden deres natta før, så bildet av deg var friskt i minne :-)

Skrevet

å ja.....lurte hardt nå altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...