Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 hvorfor orker dere å forsvare dere ovenfor de som er for abort? alle har da ulikt syn? jeg synes det er dumt at folk skal være nødt til å forklare ned til minste detalj hvorfor de føler som de gjør. dumt å gjøre seg til martyr for andre.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg forventer ikke at noen forsvarer sine handlinger. Har de gjort noe som står meg imot, er det tross alt deres valg. Noen grunner er såklart bedre enn andre, men jeg hetser ikke dem som har tatt abort, uansett grunn. selv om jeg muligens bobler på innsiden. Å ta abort er ikke et enkelt valg uansett. Men spør noen meg om meningene mine, så får de dem, og da legger jeg ikke teppet på. Vi må aslle tåle å høre andres meninger. :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 denne tråden er utgått på dato....er d mulig å gidde å diskutere dette her da? ingen av partene respekterer hverandre uansett,blir bare piss preik ut av dette her!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå