doffine Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 var det du som hadde pakket ned tinga til sambo din for en tid tilbake? hvordan går det nå?? Har tenkt så mye på deg. Og syns du er en virkelig tøff jente:-))
Potetstappe Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Heisann! Så koselig å bli husket:-) Vi bor ikke lenger sammen, og er heller ikke kjærster. Men det er helt tydelig at han begynner å skjønne alvoret i det hele nå. Han ringer ofte å spør hvordan jeg har det, og kjører meg til og fra kontroller osv. Vi prater endel sammen, om ting som har vært og om ting som skal bli. Det virker som at han har veldig dårlig samvittighet, og det han sier selv er at han jobber så mye fordi han er så redd baby og jeg ikke skal ha det vi trenger.. Han sier at han håper vi skal finne ut av alt sammen, og at han er veldig glad i meg. Jeg håper selvfølgelig det jeg også, men vi har mye å prate om før vi evnt. kan gå helt tilbake til hverandre. Nå er det ikke lenger bare oss to, og vi må tenke på hva som er best for den lille. Mulig det er mammaen i meg som har begynt å "virke", men jeg tar det hele ganske med ro nå. Har en følelse av at alt kommer til å ordne seg når snuppa kommer ut. Akkurat nå har jeg det bra, selv om jeg savner å ha han her hele tiden... Men det ordner seg for snille jenter har jeg hørt:-) Og hvordan har du det egentlig? Har jo fått med meg at du er en ganske ivrig prøver! Noen nick merker man seg av en eller annen grunn, og tenker på hvordan det går med de.. Men er litt sjenert så er ikke så god på å ta kontakt serru:P
Idun<3tosmå<3 Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Å, det var kjekt å høre! Har tenkt litt på deg jeg og! Bra mammaen i deg har våknet og tatt ansvar:) Er litt stolt av deg må jeg si... Du er jo et forbilde for mange jenter! Det er jo en sterk avgjørelse du har tatt! Så håper jeg alt ordner seg for dere til slutt! Stor klem fra meg:)
doffine Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 ååå så bra å høre at alt er ok med deg:) har tenkt så mye på deg. Og det at du tar ting så bra som du gjør. Tar av meg hatten for deg:-) Er også tydelig at han har skjønt alvoret i ting også, og bra han tar ansvar nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå