Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hva som er normalt for deg er kanskje unormalt for noen andre... Så er ikke så lett å svare på det.. Men jeg onanerer ca 2 ganger om dagen..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 jeg syns vel i grunn ikke det er det.. for min del kommer det helt ann på dagsformen. innimellom er det hver og gjerne flere ganger om dagen, men så går det flere dager mellom... Noen som vet om en gratis nettside med sexhistorier???
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 ja nei er vel litt opp til hver enkelt, men er det noen andre som føler en slags skam følelse med å gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 jeg onanerer daglig.. ja jeg føler en slags skamfølese ved det, men så ble jeg misbrukt seksuelt som lita jente så det forklarer skamfølelsen min...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Erotikknett.no er det noe å lese for en hver smak skulle man tro;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå