lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har den siste tiden vært en del borte fra forumet, så jeg har ikek fått fulgt med på dere "gode gamle" jeg kjenner her inne. Bare lurte på om det var skjedd noe nytt? Hvordan går prøvingen, når er el og når er ikm? Noen som er blitt gravide? Ikke meningen å støte noen av dere nye her, men grubler bare så fælt på hvordan det går med dere jeg kjenner litt til. klem klem
Dizzie_mortil3 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hei lioevr! Litt vanskelig å vite for meg om jeg er en av dem du kjenner av de "gamle"....selv føler jeg meg som en av de "gamle" siden jeg har vært her omtrent et år nå. Og pleier å følge med på hva som skjer med deg da... Det skjer ikke så mye nytt her da..vi prøver og prøver. Har IKM 4.juli og det blir vår 4.pp etter min EXU i mars. Var overbevist om at jeg var gravid forrige mnd da lutealfasen varte 15 dager, det er 2 dager lenger enn vanlig. Men testen var negativ og tanta var bare litt treig. Jeg har begynt å sysle med tanken på en røntgen HSG for å se om min gjenværende eggleder faktisk er åpen. Har du vært gjennom det? Har hørt det er smertefullt... (nei, du har sannsynligvis ikke det, for problemet ditt er jo ikke å bli befruktet...) Ellers så er Emblamamma gravid, det fortjente hun jo. Kommer ikke på andre nyheter, er ikke her så ofte som før jeg heller. Enn du da? Har du tatt en liten pause eller har du psyke til å kjøre på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå