Tide-li-bom Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er andregangsfødende og burde vel vite bedre, men til min unnskyldning er det 7 år siden sist... Jeg har hatt smerter i magen hele dagen, og nu begynte det å verke i ryggen også.. I magen føles det som om jeg må på do hele tiden, men det kommer jo ingenting. Og i ryggen gjør det vondt i sidene, nesten litt sånn menssmerte vondt, kanskje... Er det dette som er kynnere kanskje?? Jeg var ikke plaget med sånt i første svangerskap, så jeg vet liksom ikke... Jeg blir veldig, veldig happy for svar. Dette er ganske så vondt skal jeg si dere... Jeg er foresten 30+2 på vei..
Micha.. Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 høres litt ut som premature rier det der...fikk det selv og fødte etter et døgn, var 29+5... få det sjekket du, det ville jeg gjordt iallefall (klok av skade)
Tide-li-bom Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Å for en søt liten prinsesse du har Veide hun mye da hun ble født? Æ vil/tør liksom ikke være for masete heller ovenfor helsevesenet, men hvis ikke jeg er blitt bedre til imorn tidlig, så skal jeg kontakte lege/jordmor. Eller hvis smertene blir verre utover natten. Gratulerer med ny spire i magen, og masse lykke til
dårligfantasi Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 har noe lignende smerter som du beskriver... er 28+5 på vei.. ble litt bekymret nå når det skrives om tidlige rier, hehe.. men jeg tror det like så godt kan være "vokse smerter" .. er jo vanlig man får vondt her og der
Micha.. Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 takk for det! Hun veide 1640 gram og var ca.41 cm... Får håpe at smertene gir seg, men om du våkner om natten av at det gjør vondt eller de kommer takvis så BØR du ta en telefon til sykehuset.. de kan nemlig stoppe det om det ikke er gått for langt, men om du er pyse sånn som jeg var som tenkte at det gir seg nok snart så kan det hende du får deg en overraskelse litt tidligere enn du hadde trodd!!
Micha.. Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 leste innlegget ditt en gang til og det høres jo litt ut som nyrebekkenbetennelse også! da må du ihvertfall sjekkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå