Gå til innhold

gravid med en som har familie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et lenger forhold til en som har en dame og et barn med henne. Hun har to fra før.. Kjent han i mange år, men mest på sex og kos sammen. Alltid vist om ho.(aldri møtt ho).. men skulle ikke bli gravid!! Er også stor aldersforskell...

Hva gjør jeg nå? Vil ha det... men... burde jeg med tankepå han og hun? Har ikke turt å si noe til han heller.. men hvordan sier en noe slikt? Ta abort i stillhet? Men vil ikke det heller! ufff... vet ingenting lenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok bare snakke med han.....

Og følge hjertet ditt..

Skrevet

har en venninne som var i samme situasjon, og han fyren ble ikke glad akkurat...men det ordnet seg til slutt!!!

Skrevet

Jeg skal også ha barn med en som er "opptatt" - han er samboer, og har en sønn fra før (ikke sammen m henne).Nå skal det sies at han er min eks og beste venn, og han var den første jeg fortalte det til da jeg testet positivt. Han ville ikke beholde barnet, men kommer til å stille opp, og ta ansvar, han bebreider aldri meg, og sier at "vi var jo to om det".... Nå er det bare 9 uker til termin, og han har enda ikke fortalt dama si eller sønnen sin om dette...Litt feigt syns jeg, men jeg vil ikke blande meg, han får ta det i sitt eget tempo. Jeg og hans nåværende samboer har aldri møttes, noe som gjør det enklere, tror jeg, ihvertfall for meg....

Det har vært ensomt å være alene i svangerskapet, men jeg ser positivt på fremtiden, og vet han kommer til å bli en god far. Jeg tror han ville blitt veldig lei seg om jeg bare hadde tatt abort uten å si noe til ham.... Men som hun over her sier, stol på hva magefølelsen din sier... Lykke til!!! Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...