Gå til innhold

Innlagt på sykehuset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble idag innlagt på sykehuset med mulighet for SF...

Alt er bra med den lille. Men mitt blodtrykk er altfor høyt..

Vi fikk en ultralyd som viste masse aktivitet og masse gjennomstrømning gjennom navlestrengen. Så ble det en halvtimes måling av pulsen til den lille. Jordmor kunne så fortelle at så sprek baby var det lenge mellom hver gang de opplevde... Masse liv og røre.

Blir nok liggende her en stund, men håper selvfølgelig at babyen ikke fødes før nærmere termin som er 14. august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du i oslo? og hvor høyt var blodtrykket? Vær glad de følger deg opp!!

Lykke til;) Hadde du noen andre tegn på sf da?

Skrevet

Hei! Håper du kommer deg ut fra sykehuset snart da. Kjedelig med en sommer der lissom.... Men hvis det er det som skal til for at babyen og du har det bra, så går det jo. Håper du blir tatt godt hånd om. De er flinke der vet jeg...

Tenker på deg=)

Klem fra L

Skrevet

Uff kjedelig da. Håper du får tiden til å gå eller at du kommer deg ut. Du kan be om litt dagpermisjon vet du - jeg fikk iallefall det sist - så kan du gjøre litt innkjøp eller pakke sykehusbagen - hhaha

Lykke til

Skrevet

Oida!

Litt skummelt, men nå får du den hjelp som dere kan få. Også får du tatt det med ro!

Godt den lille var i full vigør da!

Tvi, tvi!

Skrevet

Hei.

Håper du og den lille har det bare bra, etter forholdene?

Jeg ble også lagt inn for 14 dager siden. Men kom ut etter 3 dagers på obs (Lillehammer) Hvilket sykehus er du på??

Vi har samme termindato. Vi venter ei tulle 14.august:):):)

Hvor høyt hvar trykket ditt?? Jeg hadde mitt på 145/95, og det har vært en del ustabilt i det siste.

De er supernøye og følger slikt opp.

Jenta vår er også veldig aktiv og masse gjennomstrømning gjennom navlestrengen. Rart med den målingen. . Vi så henne på UL og hun hadde endelig snudd seg etter uker i tverrleie.........

Mvh Tina

Skrevet

Oj...godt at alt er bra med babyen. Haaper den lille hoder seg der inne til naermere termin, og at blodtrykket ditt synker.

Skrevet

Ligger fortsatt på sykehuset jeg da, Tønsberg...

Trykket mitt er på 180/100... Skrekkelig høyt. Blir nok liggende her frem til babyen fødes. Enten blir det keisersnitt før tiden, ellers vanlig når kroppen bestemmer...

Uansett, så har jeg kommet så langt at det er ingen fare forbundet med fødsel nå.. Er i uke 35 nå...

Får prøve å sove litt... God natt alle sammen..

Skrevet

har du fått noen tegn på Sv forgiftning?

Eller er det blodtrykket alene som er for høyt? Ja dette er "skumle" saker, men godt du er i trygge hender iallefall............tvi tvi - tenker på deg - er jo mye i samme situasjon her - uff

Skal på kontroll på sykehuset på onsdag - så får vel følge legens ordre når den tid kommer....

mvh Tina

Skrevet

Hei,¨

kjedelig hvis du blir liggende lenge. Jeg har også vært inne på sykehuset for nettopp det samme. Hos meg blir det keisersnitt på fredag. Eller hvis jeg er moden på torsdag prøver de først med igangsettelse. Jeg er da 37+3. Babyen min har det også helt fint. Det er værre med meg. Jeg har fått reise hjem, men må ta det veldig med ro. Har masse vondt i hodet, er svimmel, besvimer, flimring. Blodtrykket har variert mellom 170/105 og 140/90. Jeg har brukt blodtrykksmedisiner hele svangerskapet.

Lykke til! Det kan jo hende du kan komme hjem på permisjon hvis det ikke forværrer seg... :-)

Skrevet

Jeg har slitt med høyt blodtrykk i mange år, men nå på slutten av svangerskapet har BT økt kraftig.. Siste måling idag var på 195/100.

Jeg har litt protein i urinen og lett hodepine. Ødem i kroppen er minimalt.

Så diagnosen blir nok imorgen SF...

CTG'n idag var veldig bra, så det er fortsatt ikke kritisk for babyen.. Men skal jo følges skikkelig opp.

Får nok ingen permisjon før jeg og babyen blir skrevet ut.

Har nå bestemt meg for å spørre om kjønnet hvis jeg få ny ultralyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...