Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Fra uke 14, da livmoren hadde titta over bekkenkanten...
trebarnsmamma? Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Brukte det aldri i og med at de mener at det ikke har så stor hensikt sikkerhetsmessig.
Dotten Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Ehhh. Litt i begynnelsen, men stort sett lå det i bilen ubrukt. Ble for mye mas..... Sikkert dumt, men det gikk bra den gangen i hvert fall!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Å jo da, det har stor hensikt! Jeg kræsjet og vraka bilen da jeg var 21 uker på vei, brukte gravidbelte! Var stiv i rygg og nakke i nesten 2 uker, men alt var bra med lille spire. Tviler på at det hadde gått så bra om jeg ikke hadde brukt det belte siden det var en forholdsvis kraftig smell! Jeg vil anbefale å bruke det i tilfelle det skulle skje noe som kan få fatale følger... Med gravidbelte har du iallefall gjort det du kan!
SunRoad. Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Jeg brukte det ikke på nr.1 men lurer på å skaffe det nå...Fikk 2 stk. som hadde vært godt brukte nå, men de funka ikke, borrelåsen var for slitt. Vet at de du får kjøpt nå er med knapper. Tenkte å kjøpe det for å ta med på ferie, skal til ett land der de "råkjører", men jeg er "bare" 28 uker på vei da, derfor jeg lurer på om det er en bestemt tid av svangerskapet man bør bruke det ....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå