Papegøyeblomst Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 hjelp meg i jungelen .... Hva anbefaler DU????
Lillegullet130707 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg venter mitt første barn, så jeg snakker ikke ut fra erfaring, men... Jordmor sier at man bør vente til etter fødsel med å kjøpe brystpumpe fordi man ikke vet hvilket behov man har. Har man mye bruk for brystpumpe kan det være fint med en elektrisk, men bruker du det ikke så ofte kan det greie seg med en manuell. Noen bruker ikke pumpe i det hele tatt.... Vent og se an behovet, man trenger ikke kjøpe alt før ungen kommer.. Lykke til! ;o)
Papegøyeblomst Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 takk for det, har heller ikke noe erfaring, kanskje jeg skal drøye litt og se det an. Men jeg tenkte også for min egen del, at jeg kan evt pumpe ut et måltid på forhånd, hvis jeg har lyst til å spise noe som babyen ikke tåler, ta et glass vin, etc...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Sambo kjøpte avent sin automatiske og manulle, man kan velge selv hva man vil bruke. Men jeg åpner den ikke før etter fødslen og ser hva jeg har behov for. for da kan jeg bytte den hvis jeg ikke har store behovet og a\kan derfor bytte til en billigere en. men da har jeg hvertfall :-) mamma anbefalte og ha brystpumpe klart fordi hun måtte pumpe med engang pga brystbetennelse og måtte da gå på antibiotika...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå