Dotten Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 He, he.... Jeg er klar... men bor ikke på kysten da. Litt av en lang og farlig reise de har hatt må jeg si
smakk Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Heheh, husker jeg leste om det når de begynte å dukke opp i Australia.. Sprøtt.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Ha ha ha.. Så artigt....=)) Finnes vel ikke noe bedre test eller reklame for at de selger kvalitetesprodukter.. he he he..;o
sveis Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Slektninger av disse kanskje? http://www.norsklaksefestival.no/sohoadmin/plugins/viastepphotogallery/show_gal.php?id=8&layout=1&m_id=136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå