Gå til innhold

når dere sier god natt til drittungen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som klasker ungen på kinnet og sier "jeg hater deg, god natt"? også smeller dere igjen døra putter sov i ro i ørene og bare lar ungen ligge å skrike? det gjør jeg. beste måten å få ungen til å sove på. best å lære de å sovne selv. kan ikke skjemme de bort med kos og dulling, da blir du aldri kvitt dem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier aldri natta til drittunger............

derimot sier jeg natta til de skjønne jentene mine, og gir dem et lett kyss på kinnet, og brer over dem. Så står ejg der noen sekunder, og tenker at disse er faktisk mine barn....

Skrevet

Helt enig. Her gir vi i tillegg ungene kniv når de er året, slik at de alltid kan lage seg brødskiver selv. Her er det ingen servering etter kl 17, da får de finne mat selv. Melka står i kjøleskapet og kan de ikke klatre opp selv og varme den på komfyren, ja da får de bare ha det så godt. Ærlig talt. Hvor hjelpeløse kan de bli? Helt oppgitt, altså.

3-åringen går til barnehagen helt alene selv om han må gå langs hovedgata. Så flink. Jeg bare dytter han ut døra og ber han komme når barnehagen stenger. Fungerer fint for oss.

Skrevet

At dere gidder... ;P Godt folk ikke gidder å la seg provosere av sånn tøys ;) God natt! hehe...

Skrevet

Syke, syke mennesker!

Skrevet

Må bare si dette altså....

Synes de anonyme over her skjemmer bort unga sine!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...