Gå til innhold

sjefen truet meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sendt et brev til jobben med et krav om å få tilbakebetalt ca 20 000 som de skylder meg. skrev at hvis de ikke betalte innen 2 uker, vil jeg gå til LO med det, og da få inn advokat.

I dag dukket sjefen min opp på døren min og sa at dersom jeg ikke trakk kravet, skulle han lage et helvete for meg, både personlig og karrieremessig. han skulle sørge for at jeg aldri noensinne får jobb igjen. hva gjør jeg? jeg er heldigvis sykemeldt så slipper å se han, men syns det er litt skummelt med sånt... skal jeg trekke kravet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! Søsteren min har vært gjennom noe slikt med gamlesjefen. om du har loven på din side så syns jeg du skal stå på ditt. Er ikke noe han kan gjøre.. Teite mannen....:P

Skrevet

Skriv ned det du husker fra samtalen, ta vare på alle meldinger du får fra sjefen din, og fremhold kravet!

Han har ikke lov til å true deg på dette viset, og det vet han sannsynligvis. Han vet at du har loven på din side, og vil bare prøve å true deg til å trekke kravet slik at han slipper unna!

Truer han deg flere ganger, bør du anmelde ham i tillegg!

Skrevet

Stå på krava - jeg regner med du har en solid sak når du truer med LO og advokat - ikke la sjefen stikke av med dine 20000 - det er gode penger for deg

Lykke masse til - skjønner at dette er ekkelt ja

Skrevet

Stå på kravene dine du! du har jo retten på din side! Har du LO i ryggen så er det ikke mye han kan stille opp med.

LYKKE TIL!

Skrevet

Ta kontakt med han og be han om å gi deg det han sa skriftlig........

Skrevet

Herregud... dette må du da melde til politiet, skjønner ikke hvorfor alle skal vente med slik. Plutselig er det forsent. Si at du fremdeles vil ha de pengene du skal ha - og ha med deg avlyttingsutstyr (mobil, eller noe annet som du kan ta samtalen opp med...) i tilfelle han truer deg igjen. Truer han deg, så går du bare uten å si noe. Og gå til politiet med det samme.

Skrevet

Ja skjønner jo at jeg helst burde anmelde men han er helt syk. vet ikke hva han kommer til å gjøre hvis jeg anmelder han for trusler... han vet jo hvor jeg bor og har jo dukket opp på døren flere ganger før. er liksom ganske redd for at han gjør noe drastisk en dag, siden han sier han skal gjøre mitt personlige liv til et helvete også. skulle ikke forundre meg dersom han prøver å ødelegge mellom meg og samboeren min. men har fortalt samboeren min hva som skjedde da . han klikket totalt og jeg måtte holde han fra å gå ned til sjefen og gi han juling... men er liksom skummelt uansett da, spesielt siden vi venter barn om en måneds tid... vil ikke at noe skal gå utover babyen vår heller... uff, glad jeg er sykemeldt og går ut i perm om en uke!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...