*Udon'tKnowMe* Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hei =) Jeg er alene med min sønn på ti måneder, og mottar pr idag dobbel barnetrygd, 80 % lønn fra trygdekontor (ennå i fødselsperm.) og redusert os..¨men perm. min ender den 17.08, så da får jeg jo ikke mere fødselspenger.. har jeg krav på full os da? Noe annet? Og går det automatisk over til full os eller? noen som vet? Jeg har seriøst ikke peiling i dette penge virrvarret..
bærtæ Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har enda både os og fødselspenger, men har forstått det sånn via andre at det må søkes om full os. Så kan sikkert være greit gjøre det før permen er over. Skal du jobbe? Hvis du skal det har du vel ikke krav på full os. Ellers kan du søke kontantstøtte..og bostøtte:)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 jeg skal ikke jobbe nei, jeg skal studere..desentralisert..så jeg har søkt perm fra jobben et år til... Tror jeg skal ringe tk på mandag... takk uansett Trulta77=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå