Gå til innhold

hvordan håndterer dere når.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

barna deres hyler på natta og sier at han eller hun er redd??

mi lille snuppe har begynt med dette og jeg har sittet der inne å roet henne ned, sunget osv, men jeg har på følelsen av at hun kansje er redd 3 av 10 ganger og resten ar bare for at da vet hun at jeg sitter inne med henne....

de siste nettene har jeg kansje sovet 5 timer pr natt!! hun hyler at hun skal inn i min seng..... herregud jeg er sliten!!!

noen tips...????? bukker for alt i dag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del hadde jeg lagt henne sammen med meg!!!

Skrevet

Si at mamma passer på henne fra soverommet deres? Vet det ikke er lett...

Skrevet

hva er ho redd?

kan det hjelpe med et lite nattlys? det er viktig at du ikke forsterker redselen hennes med å trøste unødig, dvs når du skjønner at dette ikke er reell redsel. du må vise at det ikke er oe å være redd, ville ikke sjekket under senga at det ikke er monstre der osv.

Skrevet

jeg har hatt henne inne mange netter, men da sover begge dårlig, hun roer seg bare litt og så er hun LYS våken og skal leke!!=/

huff vanskelig dette her!! vil jo bare hennes beste!!

Skrevet

vi har nattlys og døra på vidt gap.... hun sier ikke hva hun er redd for, er ikke så mange ordene i sammen enda!!=/

Skrevet

hVOR GAMMEL ER HUN?Kanskje en madrass på gulvet ved siden av din seng hjelper??

Skrevet

hun er 1 år og 7 mnd!! vi har ei seng som står inne hos meg, men den vil hun ikke ligge i!!=/ hun skal bare ligge helt oppi meg.... huff, vil jo ikke nekte henne den kontakten, men vi er sammen HELE dagene og koser oss masse sammen, og har ikke lyst å tulle til nettene som hun alltid har vært så flink til å sove på....=(

Skrevet

Ingen gode råd... men når snuppa har våknet på natten her, så har jeg de få gangene jeg har tatt med henne inn, slått av lys og lagt henne ned. Selv om hun kanskje reiser seg ørten ganger, så sier jeg hver gang at det er natta, mamma er trøtt, nå må vi sove. Noen ganger legger hun seg pent ned og sovner, eller ligger og "pusler" litt før hun sovner. Andre ganger tar det litt tid, men hun sovner alltid til slutt. Selv om det kan gå en halvtime o.l. Slitsomt, men det går som oftes greit.

Du får si til henne at om hun ikke legger seg pent ned, må hun tilbake til sin egen seng..... Vil tro hun kanskje hører litt da. Det er i hvert fall viktig å si at det er natta, og vi MÅ sove..... :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg tror kanskje at jeg ville ha prøvd å finne en gjenstand, og fortelle et lite eventyr om at den var magisk. At den holder alt som er skummelt/skumle tanker unnna og at så lenge den ligger ved senga hennes så er det nok bare å sove videre;-) Jeg hadde noen bittesmå tøydukker til å ha under puta mi når jeg var lita. Til de skulle jeg fortelle små tanker og ting som plaget meg for å få til å sove. De skulle også passe på å gi meg gode drømmer. Det funka:-) Hadde det bare vært så enkelt når man ble voksen....

Skrevet

Jeg vet jeg garantert hadde lagt barnet i min seng. Er nok litt bløthjerta der ja. Både jeg og mannen min.

Skrevet

det var en kjempe god ide, men tror hun er for liten enda!=( men skal gjemme den bak i arkivet mitt å ta den frem når hun blir eldre=)=) takk!!

Skrevet

5 timer pr natt, å herregud luksus.... heldige om vi får det vi...

Tror det er en periode de fleste unger dr

iver med jeg, akkurat det der,

Prøver seg vet du..

hva med å legge en madrass på gulvet ved siden av deres seng, og si at om hun ikke sover i sin seng må hun sove der.

blir nok ikke like attraktivt etter en stund det...

Lykke til,, vet det er slitsomt, tro meg....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...