Gå til innhold

hvem smugler gjennom tollen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du smuglet og blitt tatt noengang? Hva har du tatt med for mye, og hva skjedde når du ble tatt?

 

Har selv blitt stoppa på gardermoen, rutinesjekk.. Hadde en liter sprit for mye og 5 20 pakkninger med røyk for mye, altsa en halv kartong for mye. Fikk ikke bot og ble ikke fratatt noenting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur ikkje en liten sprit er direkte smugling...trur de tenker mer på om det kommer en lastebil ol. med sprit som skal til resturanter...

Har aldri tatt med meg for mykje.. redd de skal kle meg naken og undersøke hele bodyen hehe :)

Skrevet

hehe. jeg er for pysete - holder meg alltid til kvoten - MEN angrer hver gang.

Skrevet

Avhenger av hvor modig jeg er.. noen ganger tar jeg nok med litt ekstra ja :)

Skrevet

Røyken var det eneste jeg tenkte på når jeg rullet over landegrensa. Glemte jo helt å smugle med meg noe annet;) Bare røyk, røyk røyk.

Nå som jeg har vært røykfri ett halvt år, så kjøper jeg bare kyllingfilè... Regnes det som smugling tro...;)

Skrevet

smuglet med megh 40 flasker cider. (husker ikke merket, de hadde det ihvertfall ikke i norge)

Ble ikke stoppa, men gjett om jeg var svett! var bare 19 da, så ung og dum... hehe. har ikke smuglet siden. har ikke behov, og liker å være lovlydig *blunk*

Skrevet

Jeg smugler ikke så mye nå lenger men gjorde det mer før.

Leste forresten for en stund siden at man ikke har lov å ta inn poteter fra utlandet men hvem er det som smugler det da...??? He he:0)

Skrevet

jeg smugla med meg en potetsekk inn i landet sist jeg var i utlandet.. hadde den på rompa, under et stort skjørt så det så bare ut som jeg hadde fryktelig med cellulitter og veldig tungt for å gå...

Skrevet

Jeg smugler alltid.

Hadde en gang 4 KARTONGER røyk for mye med meg inn til Australia. Ble tatt. Fikk velge om jeg skulle betale en bot og få med meg kartongene eller å levere dem inn. Jeg betalte boten. Den var på ca 500 kr. hadde betalt 50 kr pr kartong på Bali. Ble billigere enn å kjøpe dem i Australia. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...