Gå til innhold

hvor mye malt ekstrakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på 6 mnd trenger litt hjelp av maltekstrakten, skal gi litt mme i morgen som jeg skal blande den i, hvor mye skal jeg blande i mme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en teskje i flaska jeg.. (ca 180 ml mme) ikke i alle flaskene, men gjerne et par tre om dagen.. svisker fungerer også godt for å hjelpe magen..får kjøpt både sviske safr og sviske pure på butikken =)

Skrevet

vi lager ferdig flasker for ett døgn på kvelden, og da koker vi opp ca 8 dl med vann (som tilsvarer 2 måltider med 200ml og 3 måltider med 160 ml) Heller det i ett litermål, og rører inn 1 spiseskje med malt..

Skrevet

jeg ammer og gir heller lite mme, bare en 50-100ml om dagen. Bare for å opprettholde flaska så minsten og jeg kan være borte fra hverandre. Han tar nemlig ikke mm på flaske. Kan jeg blande malt i grøten? Vansklig dette... Magen stoppet nå når vi driver å introduserer grøt. Flere råd?

Skrevet

Magen ble litt treg når grøten kom her ihuset også. Vi blandet malt i grøten om morgen og kveld. Vi har prøvd oss litt frem, men er nå på en tesje per porsjon. jeg synes forøvrig at svisker var mer effektivt enn malt, men han liker ikke svisker. Om gutten din spiser svisker kan du jo prøve å gi det som dessert dersom det er veldig hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...