Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Når er det vanlig å begynne å ta tiden når man mistenker at riene har begynt??
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Ta tiden når riene kommer regelmessig... Når de begynner å gjøre ordentlig vondt er det på tide å dra. Ring fødeavdelingen de svarer på spørsmål. Lykke til :0)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk for svar:) mine kommer ca hvert 20-30-40 minutt. Vet ikke om det er rier men det er mensen murring/smerter/tak???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå