Northernlights Skrevet 29. juni 2007 #26 Skrevet 29. juni 2007 Jaha, hadde ei katte som hette Fru Johansen da jeg var lita! Fru Johansen Byaasveien hadde blitt mitt artistnavn... Tror jeg hadde blitt jobbloes da,gitt ;o) Like saa greit )
Northernlights Skrevet 29. juni 2007 #27 Skrevet 29. juni 2007 ...eller var det Fru pettersen vi kalte katta??? Jeg var bare 3 aar =) Uansett...ikke saerlig pent navn..
ana baroma Skrevet 29. juni 2007 #29 Skrevet 29. juni 2007 Vi har ikke gatenavn... så da blir det bare pus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå