fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 giftmiddelsentralen??? fant de ikke på gulesider eller noe nemli... kanskje det er jeg som er dum men
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 22 59 13 00. er det du har spist for noe nå da? =P
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 er ikke jeg som har spist noe... en venn ta ei venninne har vist fått i seg no rart. fikk det ikke helt med meg, og de fant ikke nummeret og spurte meg. men takk for svar da^^
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 bare hyggelig! lykke til til vennen av venninna di da...
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 er nok ikke no farlig skal du se;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå