-i-bebis-rus- Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 til en liten (6 mnd gml) jente jeg er tante til. Setter pris på alle forslag, har lyst å gi noe spesielt!
doffine Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er gudmor for min aller beste veninnes sønn. Og jeg kjøpte en eventyrbok i dåpsgave. For da kan han ha den gaven i alle år, samt bruke den i mange mange år framover og ha godstunder med den. Samt jeg kan få lov å kose med å ha eventyrstunder med han:-))
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Min datter fikk noe kjempefint på søndag. En rull til å ha dåpsattesten i. Kjemplekkert.. + 2 bokser til Min første tann og Min første hårlokk.
Lotta med novembergutt Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Ja, hadde tenkt til å foreslå en sånn rull/beholder til å ha dåpsattesten i jeg også. Tror det er en slager:)
Potetstappe Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Spørs jo hvor mye penger du er villig til å legge i gaven da.. Jeg og sambo skulle i dåp her for en mnd. tid siden, og bryllup dagen etter. Så var på Polet for å kjøpe en god vin til de som skulle gifte seg.. Da kom sambo på en sinnsykt kul gave syns nå jeg da. Vi kjøpte en Dom Perignon 1998, champagne. Denne kan lagres i mange mange år. Tanken var at lille babyen kunne drikke den på 18 års dagen... Gaven fikk helt vanvittig mye oppmerksomhet i dåpen, noe som var veldig artig... Og foreldrene syns det var kjempe moro med noe annet en fotoalbum og sølvrammer! Og prisen kommer jo bare til å stige med årene! Men, dette er jo en ganske dyr gave, så hadde ikke gitt det hvis ikke det var til noen som stod oss veldig nære selvfølgelig...
ScatCat Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Håndkle/ badehåndkle med brodert navn på er en fin og personlig gave synes jeg. Tror hjemmesiden er www.monogramservice.no
marwi Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Hva med en stol? (Sånn små barnestoler i tre) Jeg kjøpte det til nevøen min. Trestol fra SIA, men de finnes sikkert i andre merker også. De er bare helt nydelige. De finnes i lyseblå med pirat el prins, lyserosa m prinsesse, eller hvit m noen dyr på. Mus tror jeg. Er du ekstra "kunstnerisk" kan du jo skrive inn navnet til jenta på stolen. De koster ca 450 kr.
enpå3ogenpå1 Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Eller hva med et kjempefint bilde/ "maleri" /trykk?
Reidis Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Vi kjøpte forrige gang, og kommer til å kjøpe til nurket vi skal være fadder for i august - en barnebibel. Fant en på bok og media med kjempefine korte historier og fine bilder (til 200 kr, så vi suplerte med noe ekstra ) Er ikke spesielt religiøs, men dåp i kirken er jo kristent og barnet vil høre om disse tingene og ha masse spm når han/hun blir større, og da er det hyggelig å ha en bok å ta fram
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Hva med feks en gave i form av fond? Der du feks setter inn en sum penger og fortsetter med det frem til ungen er 18 år? Siden du er tante i tillegg ,så kan det jo være feks en del av bursdagsgaven senere? det trenger jo ikke være store summen? Evt et innskudd i banken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå