Gå til innhold

Er det farlig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig for barnet å ta seg en røyk i ny og ne når man er gravid ?

2 ganger i uken f.eks ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eller nei. Enten eller. Er du heldig blir ikke babyen skadet.

Enten røyker du eller så lar du vær. Herre, to ganger i uken, hva lags idioti er det?!

Skrevet

dustete spørsmål....

Skrevet

Hvorfor utsette et liten baby for dette da?

Skrevet

Hvorfor gidde det - to røyk i uken - da kan man vel klare seg uten!

Skrevet

De sier så. Jeg (så dum som jeg er) røykte litt hver dag.

-men 2 ganger i uka, da hadde jeg nok greid å kutta helt ut.....

Skrevet

Du kødder nå MALIN, eller er du bare "blåst"...?!

Skrevet

Tenkte på for kosens skyld, i sosialt lag i helgene, f.eks. Kan ikke skjønne at et par røyk i uken kan skade barnet. Skjønner at man ikke skal røyke 20 om dagen når man er gravid.

Skrevet

Råddåræva c¨,) nja, er nok litt blåst... mene, fikk bare bildet av fosteret som sitter og røyker inne i magen o_0

Skrevet

Skjönner du at babyen faar i seg den giften du röyker, om det er en eller 10?

Synes du ikke selv at du er litt egoistisk hvis du vil gjöre dette for kosens skyld?? Grow up!

Skrevet

Hva med alle de giftstoffene som ungen får i seg når du lakker tåneglene da, Susse ? Eller annen krem og sminke og deodoranter og parfyme. Eller alt det potetgullet og sukkeret som folk dytter i seg ?Kaffe ? Eller et par glass vin i ny og ne som mange foretrekker ? Eksos ? You nami it. Grow up yourselves!

Skrevet

Eller alt det sinne du har Kornelia - ikke bra... *rister på hodet*

Skrevet

Kornelia, hvis du allerede har bestemt at din nytelse skal gå foran barnets beste, hvorfor går du ikke ut og tar deilige magadrag så ungen din endelig får krympe seg i ubehag? Ikke spør hva folk mener dersom du allerede har gort deg opp en mening, bare gå ut og vær en god mor. Idiot.

Skrevet

er jo anbefalt at man kutter helt når man er gravid, men er ikke alle som klarer det. Jeg klarte det ikke. røyket sikkert 5 om dagen. Er fare for lav fødselsvekt hvis man røyker. er ikke snakk om hjerneskade o.l Min ble uansett absolutt ikke liten. Men skulle ønske jeg hadde klart å la vær. Neste gang er det null røyk.

Skrevet

Du er saa langt utpaa jordet, Kornelia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...