Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har fått tur til utlandet, uten barn. Dette er til høsten og er fra fredag til søndag. Wææææ kan jeg dette? Tør jeg det?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 det kommer vel helt ann på hvor godt de kjenner de de skal være hos? men nå har jo de verandre da, så sånnsett så burde det jo gå flott. venninna mi var i på helgetur fra fredag til søndag og hun har en på 1 år. som kjenner foreldrene hennes super godt. å det gikk kjempe fint. hva sier magefølelsen din deg da?
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Det er isåfall søsteren min som sakl passe dem og de ser henne nesten hver dag. Magefølelsen min sier at jeg aldri skal dra fra dem, og ikke la de flytte ut når de blir 30år engang. Så magefølelsen min er litt forvrengt, hvis du skjønner.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Klart du tør! Det er bare sunt for både små og store! Vi har vært borte et par helger på hotell og color fantasy weekender siden snuppa ble født og det har vært deilig! Godt å få litt tid til bare seg selv og!
Joikaboll@ Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 God tur!! Reis med god samvittighet, barna klarer seg fint
annie-77 Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Vet du, det må prøves! Du og ungene er trygge på søstera di, og de er to unger som vil leke og kose seg :-) Jeg synes og det er supervanskelig og bestemme meg for å ha litt fri, men når jeg kom meg avgårde var det bare nydelig. Savnet dem ikke heller før siste timen før vi var hjemme, trengte virkelig den pausen! Nei, magefølelsen din duger nok ikke i dette tilfellet...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 syns dere skal dra jeg. det kommer til og gå så flott. og når du har vert på den turen så kansje magefølelsen din blir litt bedre
Katja Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Klart du må reise! Ungene mine har vært vant til å være borte fra oss helt siden de var små, nå er de store, og er så vant til å være hos besteforeldre, tanter, naboer o.l. og de elsker å sove borte. Jubler hver gang vi forteller at vi skal bort. Så det er bare sunt for alle parter å venne seg til dette Min junior var vekke fra oss en uke da han var 6 måneder, så jeg er nok ekstrem, hehe. Har aldri hatt problemer med å være borte fra ungene jeg, og ikke de fra oss heller. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå