♥ McQueen♥ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har dere lammeskinn?? jeg har et som jeg bruker både i vuggen hans om natten og i vognen om dagen. Vurderer å kjøpe ett til, så jeg slipper flytte på det hele tiden (lenge leve latskapen) Der jeg kjøpte det første er de seff utsolgt... Og andre steder er de svindyre.. Hvor har dere kjøpt deres og hva betalte dere??
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg kjøpte i butikk,mulig de ikke har tilbudet lenger.
♥ McQueen♥ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg fant det. De har tilbudet enda, men går det ikke å bestille på nett fra dem? Bor i Bergen og det var jo bare Babyshop butikker på Østlandet..
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Ring og hør om de gidder å sende....men andre utstyrsbutikker har vel også? Lette litt på nett nå,og Babycare fører BabyDan,samme merket på lammeskinnet som Babyshop selger. De har butikker i hele Norge,disse fant jeg i nærheten av deg: Barnevognservice as , Bergen Babyhuset,Haugesund Barnevognservice AS I Nyborg/Åsane Barnia ; Odda O.Olsen & Co Barn, Stavanger. Ring og hør om de har ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå