Gå til innhold

Gul veske fra brystene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet litt gul veske fra brystene mine i dag.

Ser nesten ut som betennesle.

Er dette melk?

Har ca 6 uker til termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det betyr noe galt. Hvis du overhodet ikke har noe vondt i puppene dine, er jeg sikker på at det er forvarsel for melkeproduksjonen. Jeg har hatt dette i alle mine svangerskap, når det nærmer seg slutten av svangerskapet så kan jeg klemme ut gul væske fra puppene.

Skrevet

Det er råmelk ja.

Jeg hadde også det med førstemann, pluss at det rant i strie strømmer etterhvert. Måtte ligge med BH og ammeinnlegg om nettene for at ikke sengen skulle bli helt våt.

Skrevet

Jepp, det er utrolig nok "melk"... Jeg trodde jeg hadde fått brystbetennelse eller noe jeg. Men, det er vist bare råmelka som er kommet.

 

Hvis du ikke har kjøpt ammeinnlegg ennå, bør du gjøre det. For plutselig kommer det en del... Og det er kjedelig å gå med melkeflekker.. Hvertfall før den lille er kommer. Folk kan se litt rart på deg da...

 

Sparkjøp har fine ammeinnlegg i ull til 49.50 og de er det fin str på. Hvis du bestiller 4 par så kommer det på 300,- med porto. Så har du :) Jordmor anbefalte disse til meg.

Skrevet

Synes det er tidlig det kommer allerede nå... 6 uker med melk som drypper før fødselen er litt småkjipt... ja ja får håpe det er et tegn på at det blir melk til småtten når han kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...