Gå til innhold

Helt ærlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snoker dere på mannens mobil/mail/datalogg eller lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Etter x'en hans var så snill å proppe meg full av hvor mye han var utro mot henne,sjekker jeg den innimellom ja.Men han er vel ikke dummere enn at det meste blir slettet regner jeg med,så finner aldri noe.

Skrevet

har snoket et par ganger på mobilen, og fant faktisk info som var meget interessant....det kjipe er at jeg ikke kan ta ham på det siden jeg snoket! (ikke noe utro greier eller noe altså) men viktig info som affekterer meg helsemessig.....fått "ordnet" det på annet vis, men det irriterer meg at jeg ikke kan ta ham skikkelig på det!!!

Skrevet

oj..ble no litt nysgjerrig på hva det var....

Skrevet

Snoker ikke ! men ser,ja. Her er det felles eie...=0))

Skrevet

hehe, kan godt si det, spiller jo ingen rolle! Han hadde fått mld av ei jente han ordnet med rett før vi ble sammen (har ikke vært sammen så lenge) om at hun hadde testet positivt for klamydia.....og ikke sagt noe til meg, selv om vi har hatt en samtale om temaet "kanskje det er lurt å sjekke seg"..... så litt irritert. Bestilte meg time hos legen, sa til ham at jeg måtte jo siden han ikke gjorde det. da fikk jeg beskjed om at han hadde testet og ventet på svar...så vi får se hva det viser! jeg skal på GU imorgen.

Skrevet

Snoker ikke ! men ser,ja. Her er det felles eie...=0))

Skrevet

han bryr seg ikke om jeg gjør det...

og ikke jeg om han gjør det heller...

Skrevet

Gjorde det aldri før.

Men etter han var utro så ja.... Han løy ganske mye da og dumme han hadde glemt å slette noe ;)

Men ja... skal slutte med å gjøre det, og gjør det ikke i hemmelighet. Han er fullt klar over at jeg gjør det og har det behovet siden tilliten ikke er på topp nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...