Travelmor Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Min eldste har vært veldig utprøvende i en periode og vi har måttet stramme inn på både det ene og det andre. Men så er det ferien nå da og lenge til hun får sett venninnen sin igjen. Jeg lot meg overtale til at hun fikk overnatte hos venninna si. På vei ut dørene kommer jeg med diverse formaninger og avslutter med: "At dere skal begge på ferie i morgen". Da kommer det kjapt fra venninna hennes: "Vi skal ikke finne på noe nå!". (Nei, ikke nå - men kanskje neste gang:-)
Tiggywinkle Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Morsomme er de:-) Ikke nå nei, men kanskje forrige gang og helt sikkert neste gang... Men jeg kjenner meg litt igjen og husker spede ungdomsår - vi gjorde jo ikke noe galt i egne øyne...
Plutseliten :) Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Hehe..kjente problemer og argumenter Alikavel godt at de har venner og liker å farte rundt.Akkurat dette med overnatting er også et betent område hos oss. Selv om jeg stoler på henne,så kan så mye dumt skje. Men...det går jo helst bra og vi har jo vært der engang vi også...da venner var viktig og en sommerferie uten dem føltes som et år )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå