Alvorlig Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Trenger gode tips til avslutningsgave til barnehagetantene. Vesla skal slutte i verdens beste barnehage og jeg har lyst til å gi en personlig gave til hver av dem som jobber der. Mellom 100 og 200 kr. Og så lurer jeg på en ting, kanskje noen av dere har synspunkter å komme med. Lurer på om det er akseptabelt å gi mer til noen av de ansatte enn andre, to av de ansatte har vært på avdelingen hele tiden vesla har gått der (i to år). De andre har vært der mellom 3 mnd og 1 år. Hva syns dere?
Gjest MMJ Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Ville kjøpt en fellesgave til dem jeg. En kurv med noe twist og frukt i eller noe sånn som de kunne kost seg med i pausene.
Katja Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg syns ikke man skal gjøre forskjell på de ansatte! Kan du ikke heller kjøpe en gave til barnehagen, noe de trenger eller ønsker seg, og som de kommer til å huske jenta di for?
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg ville ikke kjøpt noe til hver enkelt... Det jeg gjorde da Eldstefrøkna sluttet i barnehagen, var å lage et fint diplom på datan, der jeg skrev noe sånn som "Til verdens beste barnehage. Tusen takk for alle smil vi har delt, alle tårer dere har tørket, for all den kunnskapen dere har delt, den gode oppfølgingen.. blablabla" Så la jeg ved et bilde av frøkna da hun var to år, (da hun begynte), og et der hun var seks år. Det ble de kjempeglade for. En personlig og fin gave. =)
Alvorlig Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 OK, spørsmålet mitt var etter tips til gave å gi hver enkelt for det har jeg bestemt meg for. Har kjøpt småting til julegave o.l. før også og det har de satt stor pris på. Anyone?
Katja Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Sorry, men spørsmålet ditt var faktisk hva folk syntes om å kjøpe ulike gaver, etter hvor lenge de ansatte har vært der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå