Tipp topp Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Anbefaler på det sterkeste et medlemskap i norsk luftambulanse når man skal ut og reise med små barn. De har egen alarmtelefon man kan ringe hvor man får snakke med medisinsk personell. Utrolig greit å ha mulighet til å snakke med norsk helsepersonell hvis noe skulle oppstå, og det trenger ikke være noe alvorlig for å kontakte dem. Vi har faktisk hatt bruk for det på 4 reiser. De ringer til og med tilbake dagen etter for å høre hvordan det går! Greit å kunne konferere med noen før man evt drar til lege i utlandet. Og skulle man trenge å kontakte lege eller bli innlagt på sykehus hjelper de til slik at man alltid har norsk helsepersonell til å hjelpe seg. Vil bare reklamere litt for jeg tror det er mange som ikke er klar over dette. Man kan selfølgelig få mye hjelp via reiseforsikringen, men der kan man ikke bare ringe å få snakke med helsepersonell. Vi ringte f.eks da vi var i Egypt og sønnen vår på 6 mnd fikk en lang flis under stortå neglen. Var usikre på om vi burde prøve å få den ut eller bare la den være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå