Gå til innhold

Anbefaler medlemskap i Norsk Luftambulanse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste et medlemskap i norsk luftambulanse når man skal ut og reise med små barn. De har egen alarmtelefon man kan ringe hvor man får snakke med medisinsk personell. Utrolig greit å ha mulighet til å snakke med norsk helsepersonell hvis noe skulle oppstå, og det trenger ikke være noe alvorlig for å kontakte dem. Vi har faktisk hatt bruk for det på 4 reiser. De ringer til og med tilbake dagen etter for å høre hvordan det går! Greit å kunne konferere med noen før man evt drar til lege i utlandet. Og skulle man trenge å kontakte lege eller bli innlagt på sykehus hjelper de til slik at man alltid har norsk helsepersonell til å hjelpe seg.

 

Vil bare reklamere litt for jeg tror det er mange som ikke er klar over dette.

Man kan selfølgelig få mye hjelp via reiseforsikringen, men der kan man ikke bare ringe å få snakke med helsepersonell.

 

Vi ringte f.eks da vi var i Egypt og sønnen vår på 6 mnd fikk en lang flis under stortå neglen. Var usikre på om vi burde prøve å få den ut eller bare la den være.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...