Gå til innhold

Hvor får jeg tak i vugge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å kjøpe vugge å ha i stua siden vi venter ei lita tulle...

dere som har vugge hvor kjøpe dere den, og hva betalte dere..

har hørt at de koster mellom 4-5000,- og det synes jeg er mye siden den ikke blir brukt så veldig mange mnd :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mange brukte på finn.no

bare søk på vugge så kommer det mange billige opp

Skrevet

Hei... Vi kjøpte vår på Skeidar, men ser noen snakker om at den er på vei ut av produksjon deres,, (?) Den kostet vertfall bare 1400, noe vi syntes var billig i forhold til mange andre... :)

Skrevet

oki takk for svar jenter

får gå innom Skeidar en dag å se om de har vuggene ennå :)

Skrevet

har du ett fengsel i nærheten så selger maange fengselutsalg fiiine billige vugger:)

Skrevet

åja det har jeg ikke tenkt på vi har Sem kretsfengsel bare noe km unna..har sett på Tv Vestfold at de innsatte lager masse forskjellige ting...kanskje ringe å høre med de en dag..

takk for tipset :)

Skrevet

Hei. Det kommer jo helt an på hvilken type vogge du er interessert i. De som koster 4-5000 kr er som regel håndlaget. Det er ganske dyrt for all material som trengs til å bygge en vogge, og det tar gjerne over en måneds tid å lage en fin med masse detaljer (og da jobbes det hver ettermiddag og kveld). Så prisen er nok ikke satt etter hvor mye vogga vil bli brukt, men etter hvor mye material koster, og antall arbeidstimer.

Det finnes også flere enkle vogger, som gjerne er fabrikklaget, og de vil nok være litt billigere.

Vogga kan jo brukes til flere enn ett barn, så før den er utslitt kan den ha vært brukt av mange barn ;)

Lykke til med vogge kjøpet.

Skrevet

tøffeliten har flere.

bla en hvit en med sengehimmel og en del tilbehør til 2500. Ellers har de flere kurver og "vanlige" vugger.

vet også at skeidar og bohus har og de koster rundt 1500 kr ubehandlet...

Skrevet

Babycomfort her i byen har vugge med alt til 2500kr.

En hvit en, som både kan låses og vugges.

Kommer med himmel, kant og sengesett. (Lurer på om dynen også følger med?)

Babydan`s Sofie.

Jeg har funnet en kurv jeg godt kan tenke meg.

En slik på stativ. Falt helt for den. Tror prisen var 2190kr ink dyne og hele pakka. (Klar for bruk)

Skrevet

Den på Skeidar er på vei ut av produksjon. Umulig å få tak i i Rogaland iallfall. Men fant en på "Reflex" til under 2000,- og en på "Olsen" til under 2000,- Begge var kjempe fine og fantes med ulike typer behandling av treverket. (hvit, mørk, ubehandlet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...