firebarnsmamma Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hei. Må bare dele dette med noen som er i samme bås som meg! Vi skulle på ultralyd i går formiddag, i uke 18. Vi forventet vel begge at det var en inni denne magen, men nei da... Det var visst to gitt! Gjett om vi ble overrasket! Hadde ikke noen som helst slags anelse om at det kunne være mer enn en der. Folk rundt oss har fleipet litt med det at det er tvillinger, men jeg har vel blånektet på det.. Hehe... TVILLINGER! , mest sannsynlig to gutter. Jordmora var 100% sikker på den ene, men ikke så sikker på den andre.. Har gått i en døs siden i går formiddag, men nå begynner det å roe seg litt.. Har fortalt de aller nærmeste det, og vi har klart å sjokkere en del folk gitt.. Kommer vel til å bli litt travelt en periode, har to gutter fra før, en på 4år og en som snart er 6.. De var så glade for at de får en baby hver! Kommer til å bli en spennende tid framover og vi gleder oss begge to Jeg burde visst fått meg en nytt nick... blir jo faktisk firebarnsmamma...
Mamma_25 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Gratulerer så mye så spennende da... har lyst på tvillinger selv jeg.. men jeg har en liten spire inni magen nå og det er jeg sjeleglad for har vært på UL i dag og sett hjerte banker så bare det
Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 gratulerer så mye!! skjønner godt det er et sjokk for dere, tenke, det er jo dobbelt så mange.. hihi.. men gud så gøy å få gleden av å ha vert tvillingmamma:)
Love my kidz Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Skjønner at dere ble overrumplet jeg.. vet sannelig ikke hvordan jeg ville reagert om jeg hadde fått beskjed om at det var ventet to ;-) Er førstegangs jeg da.. og tror det kan bli slitsomt nok med en, hvordan klare to? Er mer dreven du da.. dere takler vel dette fint dere =) Er flere på bim som venter tvillinger forresten, så du finner nok noen å prate med. De lar sikkert høre fra seg ;-)
strekkmerketrollet Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 guri så gøy! klart det blir travelt en periode, men det er jo en innstillt på! Så gøy for brødrene å få hver sin da Lykke til videre! Hold oss oppdatert!!
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Hei kommende tvillingmamma:) Fikk selv den beskjeden for omtrent akkurat 9 år siden,men jeg hadde ikke noen fra før da. Tenkte mye på hvordan det skulle bli å få to små nurk på en gang,trodde det skulle bli den KJEMPEJOBBEN. Men vet du hva,det ble det ikke. Det er jo så mye kos,og du har mye "gratis" i og med at de har hverandre. ønsker deg og dine masse lykke til og kos deg med svangerskapet:) Blir nok bra det der. Hipp hipp hurra:)
firebarnsmamma Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2007 Takker! Blir spennende å gå med to i magen gitt, en ny erfaring det! Men det blir definitivt siste gangen jeg går gravid! 4 får holde.. Så i lokalavisa her i dag at det lå an til underskudd på sykehuset igjen mye pga for lite fødsler.. Jeg føler meg ikke akkurat truffet der,,, Og så har jeg fått endret nicket mitt..det ble 4barnsmamma det... Skal nok benytte meg litt oftere av sidene her etter dette.. ER vel mulig at man trenger noen gode råd i framtiden...
firebarnsmamma Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2007 Fikk nok ikke til den byttingen av det nicket..
jyda med nr 4 i magen Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Så gøy! Gratulerer kjempe masse. Skjønner godt at du ble sjokket. Da jeg fikk den nyheten for ca 3 år siden ble jeg så sjokkert at jeg brukte to timer på å finne bilen min. Lykke til med svangerskapet og gratulerer igjen.
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Wow fra raufoss du jo,der er jeg oppvokst også. Bor på bøverbru nå Venter ei lita jente i august,rart å bare bære på ett nurk etter å ha gått med to tidligere,hehe ny erfaring:)
Happy H Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 for en arti overraskelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gartulerer så masse. 4barnsmamma e ikkje verst asså. Håpe du får et kjempe fint svangerskap=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå