Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har ingen pupper, og etter 8 måneder med amming er det bare to små skinnflysser igjen Har så lyst på silikonpupper, men vil amme nestemann også. (om 3 år ca) Hvor mange år må det gå før jeg kan amme etter en brystforstørring? Har du ammet den lille etter at du fikk silikon? Hvilken type har du og er puppene "ødelagt" nå etter ammingen?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg tok silikon for 2 år siden og har amma jenta mi nå, men nettopp slutta, hun er 5 mnd nå! Ikke noe problem å amme! Er faktisk glad jeg tok silikon, for puppene er faste og like fine nå etterpå, ikke forandret noe!!!!!
Labbetøs Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 De fleste kan helt fint amme med silikon. Men veldig mange får ikke nok melk og kan bare delamme og/eller de mister melka tidlig. Men delamming med tilskudd av mme er også bra.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Og hva baserer du dette på tør jeg spørre? "Veldig mange får ikke nok melk"? Dette er regelrett tull. Det er like mange uten sillikonpupper som heller verken har melk eller mister melken.
Hoppetussa Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Ellie83 har meget god greie på amming, og er på nippet til å bli ammehjelper! Men det er en ammehjelper som har enda mer greie på dette, hun har dette med brystopererte kvinner som spesialfelt - kan du ikke ringe henne? http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå