Papira Mou Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Akkurat ferdig lest dem.... Hva skjer a?!? For en avslutning!!! Noen som har lest? er det kommet noen oppfølger?? For det gjør det vel? Herregud, orker ikke vente på neste...;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 ja, jeg vet!! ble sikkelig irritert selv også. Håper det kommer flere.
Pysa Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 du kan forhåndsbestille den flere steder, feks haugenbok.no, så får du den på utgivelsesdagen
Papira Mou Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Takk å lov at den neste kommer snart da!!! )) Håper ikke den har like spennende avslutning... Knall bra bøker altså!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå