Gå til innhold

Berlinerpoplene-eremittkrepsene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat ferdig lest dem.... Hva skjer a?!? For en avslutning!!!

 

Noen som har lest? er det kommet noen oppfølger?? For det gjør det vel?

Herregud, orker ikke vente på neste...;-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg vet!! ble sikkelig irritert selv også. :( Håper det kommer flere. :(

 

 

Skrevet

du kan forhåndsbestille den flere steder, feks haugenbok.no, så får du den på utgivelsesdagen

Skrevet

Takk å lov at den neste kommer snart da!!! :)))

 

Håper ikke den har like spennende avslutning...

 

Knall bra bøker altså!! :o)

Skrevet

jepp, selv om ragde er rimelig sprø....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...