Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har langt hår. Omlag til midja. Har hatt langt hår i 15 år. Håpet er tykt, og blir fort slitt. Min veninde klipper seg en gang i året, og håret er nesten ikke slitt. Mens jeg klipper det hver 3-5 mnd, og må da ta masse av lengda orde det er slitt. Men hovedproblemet er at jeg røyter..........noe så innst innihampen. Hver gang jeg børster håret, så mister jeg vanvittige mengder hår..og det blir jo så ille sår det er så laaange hårstrå. Usj. Badgulvet er fult av hår når jeg har børstet håret, det er hår OVER ALT. I senga, herregud................ i teppene våre, på håndklærne våre, jeg prøver å holde litt orden på det meeeen........ Jeg harf prøvd å spise masse Bvitaminer, hjelper ikke. Bil det lønne seg å klippe håret kortere, sånn medpå skuldrene? Eller vil jeg røyte like mye, bare kortere hårstrå?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Kanskje det er sesongen. Bikkja mister mye hår nå i alle fall
winneboo Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Vet mange mener det er tull, men på¨meg funker det hvertfall. En shampo og sånn dryppe-sak som du skal dryppe i hodebunnen etter hårvask. De gangene jeg har mista mye hår har jeg brukt denne å har strax slutte å miste hår. Den er fra Wella å selges hos de fleste frisørsalonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå