silleri Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hei alle glade gravide!! E d noen me d termin rundt nov, des, jan som e bynt å gå på bim treff?? D hadde jo vært vældi gøy.
lillemor og lillebror Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hei:) Jeg har termin i november og var på treff for 2 uker siden. Var kjempe koselig og gleder meg til å dra på flere teff. Er på ferie nå, men når jeg kommer tilbake blir jeg å gå på flere treff:) Håper at flere som har termin i vinter også kommer på treff. De fleste som går på treff har termin i sommer eller rett etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå