Næsningsfrua Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Slår nesten aldri feil, jeg og gubben koser oss, og da er det leven i babycallen! Han ligger på eget rom, og vi er da ikke bråkete heller.. Sikker på at han har en radar som fanger opp sånn, tenker at det skal vi ikke ha noe av!!! Er liksom ikke sååå spennende å begynne på nytt ørten ganger, tar bort noe av spontaniteten, gitt!! Bare vi som har en "sex-kverker"??
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Når de var små så JA...veeeldig standard...men nå sover englene så søtt at vi ikke blir avbrutt mer. Og veldig enig at det er en av mine største mood killers...sambo bryr seg ikke så mye, men jeg må ha ungene langt ut av hodet for å tenke sex i hvertfall..
smakk Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Dattern min har noe ennå verre; "nå sovner mamma snart"-radar. Det er det samme om jeg legger meg kl ti, tolv eller to. Idet jeg er i ferd med å sovne så setter hun igang ( Sexen pleier heldigvis som regel å gå bra, men for å være helt ærlig hadde jeg nå heller fått sove om jeg fikk velge ;o)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Sienna har "nå skal mamma spise og da må jeg skrike etter pupp" radar hun...
Mille** Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Hehe....høres kjent ut! Vil vel ikke ha småsøsken sikkert!! ;o)
Pysa Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 det er vel bare en annen funksjon på varm-mat/trengerendusj-radaren, tenker jeg
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 dattra mi har også den "nå sovner mamma" radaren... jeg pleier og legge meg på sofaen sammen med ho og se barnetv hvis jeg er trøtt, for da kan jeg duppe littegrann... og akkurat idet øyelokka glir igjen..."MAMMA????"... -ja lille venn? nei, det var ikke noe da.... Sexen går bra.. da sover ho, heldigvis! Og når ho var mindre, så våkna ho alltid når jeg skulle spise.... ho er snart 3 nå da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå