Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 har skrevet innlegg på flaskemelk... kan noen svare meg? Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Kan du legge innlegget her også? Så kan jeg se om jeg kan hjelpe.
nasse nøffen Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 jeg sier bare, kutt ut ammingen du, i allefall som måltid,, kan vel gi litt innimellom hvis du har lyst ( selv om d ikke blir sånn mest trolig) jeg sluttet v fire mnd, å det var av helt andre grunner,, jeg gadd rett og slett ikke, ville ha puppene mine tilbake,, folk har sagt d var egoistisk av meg, og at jeg ikke burde slutte siden d gikk så bra, men d var mine pupper som det ble hengt ög slengt i hele dagen=) slut du, når du ikke har lyst noe mer,, amming skal være hygge, ikke slit,,, en ting er i begynnelsen , men når du sliter enda, synes jeg du skal gi deg
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk:-) Synes man skal bestemme selv om man vil amme eller ikke..uansett grunn! Bare så det er sagt:-) Jeg vil jo gjerne amme,men sliter så veldig nå at jeg tror ikke det er bra for hverken gullungen eller meg..blir jo så stressa og deprimert! Har spurt venner og familie om hva de synes.. og har fått noen ikke så hyggelige tilbake meldinger,så det er godt å få litt støtte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå